glassdrive

DUK

Turite klausimų? Čia rasite atsakymus į dažniausiai mūsų klientų užduodamus klausimus.

Kl.: Ką reiškia „originali atsarginė dalis?“
Ats.: Automobiliniai stiklai, gaminami naudojant tuos pačius metodus, tose pačiose gamyklose ir taikant tuos pačius kokybės kriterijus, kaip ir originalūs stiklai.

Kl.: Kada ir kodėl reikia keisti priekinį stiklą?
Ats.: Jeigu priekinio stiklo negalima suremontuoti arba jis yra susidėvėjęs. Buvo padarytas tyrimas ir jo rezultatai parodė, kad po 150 000 km gali būti pakenktas priekinis stiklas, o tai reiškia pavojų saugai.

Kl.: Ar yra skirtumas tarp skirtingų stiklo gamintojų?
Ats.: Taip, yra. Todėl mes visuomet rekomenduojame naudoti originalias atsargines dalis, kurios užtikrina kokybę.

Kl.: Kodėl turiu jums suteikti tiek daug informacijos, kad galėtumėte pakeisti?
Ats.: Kai pranešama apie eismo įvykį, šios informacijos reikia draudimo bendrovei.
 
Kl.: Ar galiu nuvažiuoti į „Glassdrive“ centrą su įskilusiu priekiniu stiklu?
Ats.: Priekinis stiklas yra saugos stiklas. Jis pagamintas iš dviejų stiklo lakštų ir PVB plėvelės sluoksnio tarp jų. Sugadinti galima tik išorinį stiklą. Važiuojant, įtrūkusi dalis gali šiek tiek padidėti, bet priekinis stiklas negali iškristi arba praleisti vandens lyjant lietui.

Kl.: Ar pakeistus stiklą galima iš karto važiuoti į automobilių plovyklą?
Ats.: Įdėjus suklijuotą stiklą, rekomenduojame palaukti 48 valandas.

Kl.: Kada galima remontuoti priekinį stiklą?
Ats.: Jeigu įtrūkimas ne didesnis nei 2 euro centų monetos dydžio ir jis nepatenka į tiesioginį vairuotojo matymo lauką.

Kl.: Ar galima remontuoti šoninį ir galinį stiklą?
Ats.: Tik tada, kai šoninis ir galinis stiklas yra laminuotas. Remontuoti galima tik laminuotą stiklą (2 stiklo lakštai su PVB plėvelės sluoksniu tarp jų), kadangi grūdintas stiklas (vienas stiklo lakštas) subyrės į mažas daleles.
 
Kl.: Kiek laiko remontuojamas arba keičiamas transporto priemonės stiklas?
Ats.: Stiklas suremontuojamas per maždaug 30 minučių, o pakeičiamas per maždaug 3 valandas.