glassdrive

Patenkinti klientai

Mūsų siekis – jūsų sauga ir vairavimo malonumas! Mes nuolat siekiame didinti mūsų klientų pasitenkinimą ir tobulinti savo paslaugą. Todėl norime pacituoti kelis mūsų klientų atsiliepimus.

„Po 30 minučių aš jau vėl buvau kelyje“
Mano automobilio priekiniame stikle įtrūkimas buvo daugiau nei mėnesį. Prieš pat atostogas draugas pasakė, kad taip važinėti yra gan pavojinga. Todėl paskambinau „Glassdrive“ tikėdamasisi, kad jie galės man padėti kurią nors dieną. Tai buvo įmanoma! Tad aš nuvažiavau ir po 30 minučių vėl buvau kelyje ir buvau pasirengęs atostogoms. Ačiū, „Glassdrive“!

Fam. Mainard

„Mano nustebimui, nereikėjo mokėti“
Jaučiuosi pasielgęs kvailai, kad važiavau šalia to sunkvežimio...iš po krovininio automobilio lėkė maži akmenukai, vienas atsitrenkė į priekinį stiklą. Laimei, priekinis stiklas jis truputį įtrūko. Pamaniau, kad tai grynas pinigų švaistymas. Tad susisiekiau su „Glassdrive“ ir pateikiau savo draudimo poliso numerį. Mano nustebimui, nereikėjo mokėti! Kaštus padengė darudimas. O „Glassdrive“ sutvarkė visus popierius. Labai gera paslauga.

M. Glazer

„Puiki kava“
„Glassdrive“ dirbantys žmonės buvo labai draugiški ir paslaugūs. Jų kava irgi puiki, tad puikiai praleidau tas 30 laukimo minučių. Visiems ačiū.

M. Jones

„Jie netgi atvažiavo į mano namus suremontuoti“
Tai taip erzina, kad toks mažas akmenukas gali pridaryti tiek žalos...Kai jis atsitrenkė į automobilį, jis ne tik sugadino priekinį stiklą, bet ir visą dieną! Galvojau apie popierius, kuriuos reikės sutvarkyti, ir kada nuvežti remontuoti automobilį... Ačiū „Glassdrive“ dirbantiems žmonėms, kurie man labai padėjo. Viską sutvarkė su draudimo bendrove ir netgi atvyko į namus suremontuoti. Kokia paslauga!

Lisa W.

„Galėjau pasirinkti arčiausiai esantį „Glassdrive“ centrą“
Man patinka miesto gyvenimas ir visur nuvežantis mano automobilis! Kai šįryt įsėdau į automobilį, pamačiau, kad išdaužtas šoninis stiklas ir dingęs radijo imtuvas... Kaip apmaudu. Viena iš gerųjų žinių: netoliese buvo du „Glassdrive“ centrai, tad galėjau pasirinkti artimiausią „Glassdrive“ remonto centrą. Laimei, buvo galimybė nuvažiuoti tą pačią dieną ir draudimo bendrovė atlygino žalą!

Michael

„Greiti ir draugiški“
Jie sutaisė mano automobilį puikiai, reziumuoju: greiti ir draugiški! Kitą kartą (tikiuosi negreitai) žinosiu kur kreiptis.

Alex

„Labai paprasta“
 Man nelabai sekasi tvarkyti popierinius ir panašius reikalus, tad esu labai patenkintas, kaip man padėjo „Glassdrive“. Man tereikėjo jiems paskambinti ir nurodyti draudimo poliso numerį. Įtrūkimą sutaisė per pusvalandį. Tereikėjo išgerti kavos. Labai puiku ir labai paprasta ;-). Ačiū!

Patrick

„Jie netgi galėjo sutaisyti mano senovinį automobilį naudodami originalias dalis“
Dėl laiko trūkumo savo senoviniu automobiliu važinėju nedažnai. Tad kai įskilo priekinis stiklas dar labiau nuliūdau. Man net nebuvo kilę bėdų su įprastai vairuojamu automobiliu. „Glassdrive“ pateikė geras naujienas, kai pasakė, kad mano senoviniam automobiliui suremontuoti panaudos originalias atsargines dalis. Ačiū, „Glassdrive!“

M. Fraser

„Greičiau nei galvojau“
Kai priekiniame stikle radau didelį įtrūkimą, buvau įsitikinęs, kad jį reikės keisti. Spėjau, kad tam reikės daug laiko, nes mano automobilis gan senas. Bet aš klydau, viskas įvyko daug greičiau nei galvojau. Paskambinau ryte, „Glassdrive“ priekinį stiklą galėjo pakeisti popiet originalia atsargine dalimi. Puiku!

Marie

„Aš net galėjau matyti, kaip jie remontuoja automobilį“
Labai atsargiai elgiuosi su automobiliu, net neleidžiu kitiems asmenims jo vairuoti. Tad kai reikia remontuoti, aš visada šiek tiek jaudinuosi... Kai nuvežiau automobilį į „Glassdrive“, kad suremontuotų priekinį stiklą, man labai patiko jų požiūris. Darbuotojai buvo labai draugiški ir aš netgi galėjau per langą matyti, kaip jie dirba. Po to mechanikas taip pat pasakė, kaip jie suremontavo. Išties labai gražu.

P. Coles